.

.
بازاریابی و فروش - 10 نکته در خصوص شبکه بازاریابی و فروش
نوشته شده توسط در ساعت 04:20 ب.ظ
بازاریابی و فروش -  افراد اغلب با کسانی در بازی بازاریابی و فروش وارد میشوند که آنها را می شناسند،‌ آنها را دوست دارند و به آنها اعتماد دارند. این شرکت ها نیستند که تصمیم می گیرند،‌ بلکه افراد این کار را انجام می دهند. شبکه بازاریابی و فروش شما می تواند درهایی را بر روی شما بگشایند که در غیر اینصورت باز نخواهند شد. خوب یا بد،‌ این تنها آنچه می دانید یا آنچه قابلیت انجام آن را دارید نیست، بلکه کسانی است که آنها را می شناسید که برای پیشرفت و توسعه یک کسب و کار اهمیت دارد. شما همچنین می توانید چیزهای زیادی از تجربیات و تخصص افرادی که در شبکه بازاریابی و فروش شما هستند یاد بگیرید.

چطور یاد بگیریم که شبکه بازاریابی و فروش خود را بسازیم

بعد از پی بردن به اهمیت باورنکردنی شبکه سازی حرفه ای بازاریابی و فروش ،‌ من شروع کردم به جستجو کردن وب،‌ آمازون،‌ و فروشگاه های کتاب در خصوص منابعی در این خصوص. من در آنجا منابعی را در خصوص موضوعات مرتبط، از قبیل ارتباطات بین فردی،‌ یافتم اما منابع زیادی در خصوص شبکه سازی کسب و کار به طور خاص وجود نداشت.

من شروع کردم به سوال کردن از همه کسانی که مسیر شغلی موفقیت آمیزی داشتند،‌کسب و کار موفقی را ایجاد کرده بودند، یا صرفا افراد زیادی را می شناختند که می توانستند به آنها توصیه کنند که چطور یک شبکه حرفه ای ایجاد کنند. بعد از گردآوری کردن بهترین توصیه هایی که دریافت کردم، و نیز بعد از مطالعه همه کتاب ها و منابع مرتبطی که توانستم بیابم، تجربه کردن و عمل کردن،‌ من چیزهای زیادی در مورد این موضوع یاد گرفتم که چطور به طور موثر تماس های جدیدی بسازم و روابط جدیدی ایجاد کنم. چندین طرح توجیهی را مطالعه نمودم.

بعد از صرف کردن سال های زیادی در خصوص اجرا کردن و آزمودن تکنیک ها و استراتژی های جدید،‌ مرتکب شدن اشتباهات اجتناب پذیر زیاد،‌ و ملاقات و ایجاد رابطه با افراد جالب، چیزهای زیادی یاد گرفتم و تصمیم گرفتم کتابی در این خصوص بنویسم و دانش خود را به اشتراک بگذارم. در اینجا تنها 10 نکته در خصوص شبکه سازی بازاریابی و فروش  در کسب و کار که می توانید به منظور رشد دادن شبکه حرفه ای بازاریابی و فروش خود از آنها استفاده کنید ارائه شده است.

1.        مفید باشید

زمانی که افراد در شبکه بازاریابی و فروش شما قوی تر می شوند، شما قوی تر می شوید. با کمک به افراد حاضر در شبکه تان برای قوی تر شدن، آنها ممکن است در جایگاه بهتری قرار گیرند و بتوانند در آینده به شما کمک کنند. علاوه بر این، بر اساس قانون عمل متقابل،‌این افراد ممکن است انگیزه بیشتری برای جبران کردن لطف شما داشته باشند.

تخصص و ایده های تان را به اشتراک بگذارید. اطلاعات تان را به اشتراک بگذارید. بده بستان های کسب و کار همواره به طور متقابل سودمند هستند. یک فرد دارد یک محصول یا خدمت را خریداری می کند زیرا به نحوی به او سود می رساند،‌و یک فرد دارد یک خدمت یا محصول را می فروشد زیرا می تواند از این کار سود ببرد. اگر شما بتوانید دو نفری  را که از شناخت هم سود می برند را به هم متصل کنید، شما می توانید به این دو نفر کمک کنید تا قدرت شبکه شما را افزایش دهند.

2.       ایجاد شهرت و اعتبار

در یک محیط حرفه ای،‌ افراد ترجیح می دهند تا روابطی تجاری با افرادی ایجاد کنند که آنها را ارزشمند می دانند. با ایجاد شهرت و اعتبار به عنوان فردی مستعد،‌ مفید، و ارزشمند، افراد انگیزه بیشتری خواهند داشت تا با شما ملاقات کنند و با شما در تماس باشند. از طریق وبلاگ نویسی، ایمیل، و گفتگو اجازه دهید افراد بدانند که شما در حال دستیابی به موفقیت و یادگیری هستید. شهرت به بازاریابی و فروش کمک شایانی مینماید.

3.       قابل مشاهده باشید

اگر هیچ کس نداند که در حوزه بازاریابی و فروش چه میکنید، مثل آن است که هرگز اتفاقی نیفتاده است. به طور منظم و مداوم با افرادی که می خواهید با آنها در تماس باشید ارتباط داشته باشید. از طریق ایمیل،‌ وبلاگ،‌ شبکه سازی اجتماعی،‌ و البته به صورت حضوری با آنها ارتباط برقرار کنید.

4.       افراد زیادی را ملاقات کنید!

بهترین راه برای اینکه اجازه دهید چیزهای خوب اتفاق بیفتند آن است که اجازه دهید چیزهای زیادی اتفاق بیفتد. بیرون بروید. خوبی کنید. راه های ملاقات کردن افراد جدید عبارتند از کنفرانس ها، رویدادها،‌meetup.com، Quora، درخواست از معرفی خود از افرادی که آنها را می شناسید،‌ تماس با افراد به طور مستقیم،‌ گروه های علاقه مندی شخصی،‌ لیگ های ورزشی داخلی، کلاس ها و کارگاه ها، میهمانی ها،‌ مجالس ساعت خوش،‌ انجمن های فارغ التحصیلی،‌ توئیتر،  و گروه های لینکداین. در هر صورت ملاقات افراد موجب غنی شدن شبکه بازاریابی و فروش شما خواهد شد.

5.       هدفمند باشید

به جاهایی که افرادی که مایل هستید آنها را ملاقات کنید در آنجا هستند بروید و هم به صورت آنلاین و هم به صورت آنلاین در این محل ها پرسه بزنید. با افراد تعامل کنید و ارتباط هایی را ایجاد کنید. مطالب ارزشمند در حوزه مدیریت بازاریابی و فروش را به اشتراک بگذارید و گفتگوهای جالب را راه بیندازید. همچنین در مورد این موضوع فکر کنید که چه افراد دیگری با افرادی که شما می خواهید با آنها ملاقات کنید و ارتبط برقرار کنید وقت می گذارند.

6.       تفکر بلند مدت داشته باشید

ارتباط ها درها را می گشایند،‌ اما روابط معامله ها را شکل می دهند. شبکه سازی بازاریابی و فروش صرفا تبادل کارت ویزیت و برقراری تماس روی سایت لینکداین نیست. شبکه سازی زمانی بیشترین ارزش را دارد که طولانی مدت باشد،‌ و روابط متقابل سودمند شکل گیرد. ایجاد رابطه زمان بر است. با افرادی که دوست دارید در تماس بمانید.

7.       مورد عدم پذیرش قرار گیرید!

"اگر به صورت روزانه توسط افراد طرد نشوید،‌ هدف شما به اندازه کافی جاه طلبانه نیست" – کریس دیکسون

زمانی که در هر حوزه ای از زندگی خود را تحمیل کنید،‌ به طور اجتناب ناپذیر با عقب نشینی هایی مواجه می شوید. در شبکه سازی بازاریابی و فرو ،‌ شما با طرد شدن های زیادی روبرو می شوید. افراد تماس ها و ایمیل های شما را نادیده می گیرند. آنها درخواست ملاقات ها و درخواست معارفه های شما را رد می کنند. آزمون و خطا خیلی بهتر از هرگز امتحان نکردن است. حداقل زمانی که تلاش می کنید،‌ شانس موفقیت دارید. از طرد شدن ها درس بگیرید و برای زمانی که مجددا اتفاق می افتند قوی تر باشید.

8.      گوش بدهید

گوش دادن یکی از ارزشمندترین مهارت ها برای شبکه سازی بازاریابی و فروش و کلا در کسب و کار می باشد،‌ هر چند با این حال اکثر نادیده گرفته می شود. افراد دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند و قدردان خواهند بود زمانی که شما حقیقتا به آنچه آنها برای گفتن دارند علاقه نشان دهید. گوش دادن به شما کمک می کند تا از چالش های پیش روی افراد آگاه شوید و بتوانید آنها را بهتر بشناسید،‌و این امر نهایتا می تواند به روابط حرفه ای سازنده تر منجر شود. سوالات تشریحی بپرسید،‌ حقیقتا علاقه مند باشید،‌ و علاقه و کنجکاوی تان را ابراز کنید.

9.       سوال کنید

تا سوال نکنید چیزی نخواهید دانست و سوال کردن بیش از فکر کردن پاسخ سوال های تان را روشن خواهد کرد. از افراد بخواهید خودشان را معرفی کنند. از افرادی که مایل هستید با آنها ملاقات کنید بخواهید تا با شما ملاقات کنند. از افراد توصیه بخواهید. سوال پایه موفقیت بازاریابی و فروش است.

10.      پیگیری

خود را به عنوان فردی نشان دهید که به وعده های خود عمل می کند و پشتکار دارد. فردی که قول داده است کاری برای شما انجام دهد را مورد پیگیری قرار دهید. ایمیل هایی که فرستاده اید اما نادیده گرفته شده اند را پیگیری کنید. آنچه قول انجامش را به دیگران داده اید را انجام دهید. بازاریابی بیان کننده همین قول شما خواهد بود. بازاریابی و فروش را همیشه مدنظر داشته باشد.      


مرتبط با : رپورتاژ
منظور از اسلامی شدن دانشگاه ها چیست؟
نوشته شده توسط در ساعت 04:18 ب.ظ

تا حدود دویست سال پیش بینش حاكم بر مجامع علمی ما، بینش اسلامی بود اما علم رایج در مجامع علمی امروز ما گرفته شده از غرب و بیگانه از دین است. مهمترین علت انحطاط و ركود جهان اسلام، دوری و فاصله گرفتن ملل اسلامی از اسلام واقعی است. اگر در جامعه ای بینش توحیدی حاكمیت داشته باشد، مسلمانان در كسب علم و معرفت كوتاهی نمی كنند و راه سلطه بیگانه در عرصه علمی و فرهنگی و سایر جنبه ها را سد می كنند زیرا خداوند در قرآن و اهل بیت در روایات فراوان به كسب علم و رفع نیازهای جامعه اسلامی تاكید كرده اند برای نمونه می توان به آیه « لن یجعل الله للكافرین علی المومنین سبیلا = خداوند برای كافران راهی برای تسلط بر مومنین قرار نداده است» یا می توان به حدیث معروف نبوی كه می فرماید: « اطلب العلم ولو بصین = علم را طلب كنید اگر چه در چنین باشد» توجه به همین آیات و روایات بود که باعث شد مسلمانان ظرف مدت کمی قله های علمی جهان را در دستشان بگیرند دانشمندان نامداری از قبیل جابر بن حیان، خوارزمی، زکریای رازی، ابوریحان بیرونی و ... همه تربیت شدگان مکتب اسلام بودند.
اما با مرور زمان علوم انسانی غرب بر کشورهای اسلامی سایر گسترانید. علوم انسانی، در غرب، با الگوگیری از علوم طبیعی، تجربه گرایی را معیاری برای کاوش در ابعاد وجودی انسان قرار داده است، در حالیکه بسیاری از رفتارها، و ابعاد انسانی قابل مشاهده حسی نیستند.

وبلاگ دانشگاه برتر و آینده ایران - Www.Higher-Uni.MihanBlog.Com

اگر علوم انسانی که بر پایه بینش تجربی و فلسفه مادی استوار است در جامعه اسلامی رواج پیدا کند و مبنای عمل قرار گیرد، جامعه دچار انحراف از مسیر و دوری از آرمانهای خود خواهد شد. علوم انسانی منقطع از وحی، قادر به هدایت جامعه دینی به سوی سعادت و خوشبختی نیستند و در بلند مدت، جامعه را به سستی و تخریب ارزش ها و باورها می کشاند. زیرا اساساً طبق تفکرات مادیِ صرف، خدا و دین و آخرت جایگاهی ندارند.
در جهان بینی اسلامی، علم ، مبنای متافیزیکی دارد و همواره فعالیت علمی بخشی از فعالیت دینی به حساب می آید و برخلاف علم برخاسته از غرب که در تعارض با دین و معنویت است، درنهایت منتهی به توحید و قرب الهی می شود، علم در غرب منحصر در تجربه قلمداد می شد ولی در اسلام علم قلمروی گسترده ای اعم از شوهدی، وحیانی، عقلی و تجربی دارد. علم اسلامی علمی است که بر اصول و معیارها و اهداف وحی منطبق باشد و البته لزومی نیست که جزئیات تمامی علوم در متون دینی آمده باشد. زیرا اگر همه موارد آن در متون دینی آمده بود لازمه اش آن بود که مثلا قرآن هزاران هزار جلد باشد و ثانیاً چنین علمی، محدود می شد. علم در اسلام فقط محدود به دایره محسوسات نیست بلکه ریشه در متافیزیک دارد و چون در طول وحی است، هیچ گاه با دین تعارض پیدا نمی کند. چنانچه دانشمندان اسلامی در عرصه های گوناگون علمی، نه تنها از اسلام دور نبودند بلکه هر یک نمونه ای از انسان کامل در زمان خودشان و یا حتی تا به امروز بوده اند.
منظور از اسلامی شدن دانشگاهها بدان معنا نیست که ما از ییشرفتها و دستاوردهای علمی غرب استفاده نکینم بلکه مقصود از اسلامی شدن دانشگاهها آن است که در محیط علمی، فلسفه فکریِ اسلام سایه افکند و علوم انسانی، بر مبنای اسلام سامان یابد و نتیجه تحصیل در دانشگاه ها نزدیکی به خدا و آراستگی به معنویت باشد. نه اینکه روح حاکم بر دانشگاهها روح فلسفه مادی و تفکرات غرب باشد و در نهایت آنچه که ثمره دانشگاهها است فردی مخالف یا معاند با اسلام باشد.
علی بابائی

منبع: سایت باكری افلاین


مرتبط با : دانشگاه اسلامی
لیست خرید لوازم التحریر برای شروع سال تحصیلی مدارس
نوشته شده توسط در ساعت 08:33 ب.ظ

در این مقاله مطالبی درباره لیست خرید لوازم التحریر را به صورت مختصر و مفید بررسی خواهیم کرد. وقتی به اواخر شهریور ماه نزدیک می شویم، اکثر خانواده ها به شدت درگیر مدارس ‏فرزندان‌شان می شوند. اما بخش بااهمیتی که کمی جلوتر از مهر ماه می بایست به آن ‏توجه ویژه‌ای شود، تهیه لوازم ضروری مدرسه برای بچه هاست. منظورمان لوازم التحریر ‏است.

اگر یک بار دغدغه‌ی تهیه‌ی لیست خرید لوازم التحریر را داشته اید، حتماً درک خواهید کرد ‏که چه کار مهم و طاقت فرسایی است.‏ ما در این مقاله قصد داریم در خصوص لوازم التحریر بچه هایی صحبت کنیم که هنوز ‏پیش دبستانی هستند یا نهایتا به کلاس اول می روند.

آن چیزی که عیان است، سن و ‏سال کم این‌گونه دانش آموزان است که تهیه لیست خرید لوازم التحریر را سخت‌تر می کند، چرا که در ‏درجه اول باید وسایل را طوری انتخاب کنیم که سلامت آنها را به خطر نیندازد. حال با ‏ما همراه باشید تا به شما بگوییم که می بایست چه نکاتی را رعایت کنید.‏

 

لیست خرید لوازم التحریر

از دو لحاظ می توان این مورد را بررسی کرد. اول اینکه مدادها به روش های مختلفی ‏تولید می شوند. یعنی ممکن است در تولید آنها از ترکیباتی مانند: خاک رس، گرافیت و ‏اندکی دوده استفاده شود.

حال میزان هر کدام از این ترکیبات، می تواند متفاوت باشد. ‏بنابراین، باید مدادی را خریداری کنید که نوکش سفت تر باشد. هم به این دلیل که زود ‏نشکند و به صرفه باشد و هم اینکه نیاز به تراش کردن نداشته باشد، چرا که بچه ها در ‏آن سن و سال شاید به خوبی روش تراش کردن را ندانند.

البته از خریدن مدادهای با ‏نوک خیلی سفت هم جداً خودداری کنید، چون نوشتن با این‌گونه مدادها دشوارتر است و ‏اگر زمان تراشیده شوند، نوک‌شان خیلی تیز می شود و ممکن است در صورت شیطنت، ‏به بچه آسیب برساند.‏

انتخاب صحیح خودکار

 

متعجب نشوید! استفاده از خودکار، دیگر دبستانی و غیر دبستانی نمی شناسد، فقط ‏کافیست در انتخاب آن کمی دقت کنید. توصیه می کنیم خودکاری که جنس بدنه‌اش ‏سبک‌تر باشد را انتخاب کنید.

همچنین حتما خودکاری خریداری شده در داشته باشد. ( ‏اگر جوهر پس نداد، کیف و کتاب را خراب نکند ). شما والدین عزیز باید دقت کنید که ‏اگر فرزندتان آلرژی دارد و یا کلاً بچه‌ی حساسی است، برایش خودکارهای معطر ‏خریداری نکنید، چون ممکن است در طول زمان آزارش دهد. بهتر است خودکارهایی را ‏انتخاب کنید که پوشش پلاستیکی دارند؛ همچنین خودکار با مقطع سه گوش بهتر در ‏انگشتان دست قرار می گیرد.‏

انتخاب مداد تراش خوب

اگر می خواهید برای فرزندتان، وسایلی مانند: گونیا، خط کش، پرگار و یا حتی نقاله ‏بخرید، توصیه می کنیم که از جنس پلاستیکی استفاده کنید، چرا که همه این وسایل ‏نوک‌های تیز دارند، و امکان آسیب رسانی‌شان زیاد است.

 

برای مداد تراش نیز حتما از ‏نوع مخزن دارش خریداری کنید. برای خرید پاک‌کن هم از انواعی استفاده کنید که بند ‏دارند، چرا که به دلیل کوچک بودنشان امکان گم شدن این‌گونه وسایل بالاست.‏

انتخاب صحیح ماژیک

ماژیک و یا مداد شمعی ها از وسایلی‌اند که بچه ها زیاد به دنبال آنها هستند. اما والدین ‏باید مراقب باشند تا از طرف این‌گونه وسایل به بچه ها آسیبی نرسد. اکثر این موارد، یا ‏آلرژی‌زا هستند و یا سمی. پس توصیه می کنیم که حتما این گونه وسایل را روکش‌دار ‏تهیه کنند. برای ماژیک ها هم حتما از مارک‌های معتبر بهره ببرید. برای خرید این ‏ابزارها نیز از رنگ هایی استفاده کنید که چشم ها را کمتر خسته می کند، مانند: رنگ ‏های فسفری و یا هر رنگ روشن دیگری.‏

 

انتخاب صحیح دفتر

برای بچه های کوچک معمولاً دفاتری را باید استفاده کرد که کم حجم باشند. اول اینکه ‏نباید خیلی دیر تمام شود، چون حوصله بچه را سر می برد، دوم اینکه دفاتر با قطرهای ‏بزرگ، سنگین است و جابجا کردنش را برای بچه سخت خواهد کرد. توصیه هم می کنیم ‏که دفاتر را رنگارنگ و با جلدهای مختلف تهیه کنید تا ضمن تنوع و احساس خوب ‏برای بچه، دفترهای مخصوص هر درس را گم اشتباه نگیرد.‏

شما میتوانید برای خرید لوازم التحریر با کیفیت ، متنوع و ارزان به فروشگاه اینترنتی بهارینو مراجعه نمایید و به صورت آنلاین خرید نمایید.


مرتبط با : رپورتاژ
اجاره ماشین
نوشته شده توسط در ساعت 08:15 ب.ظ
 
  اجاره ماشین  شرایطی را مهیا میکند که فرد ماشین مورد نظر خود را در اختیار داشته اما مالک آن نباشد.

  همچنین رنت ماشین یک راه اقتصادی و به صرفه برای کسانی است که میخواهند سرمایه خود را صرف کسب و کارشان کنند.
  با اجاره خودرو میتوانید رانندگی با ماشین دلخواهتان را با هزینه اندک اجاره خودرو تجربه کنید.
  از دیگر مزیت های اجاره خودرو معاف بودن از هزینه های جانبی تعمییر و نگه داری و   بیمه و … است.

 

تمام ماشین های موجود در اجاره خودرو توسط اشخاص و شرکت ها به اشتراک گذاشته شده اند

   

لازمه ها دقت در انتخاب شرکت یا شخص اجاره دهنده   ماشین بدون راننده

 

تصور کنید برای مسافرت خود یا یک قرار کاری مهم یا   حتی جهت استفاده شخصی از خدمات اجاره خودرو استفاده کرده اید.
حال ماشین شما دچار مشکل و خرابی شود و همه برنامه های شما به هم بریزد.
به همین جهت است که سالم بودن و عدم نقص فنی ددر هنگام اجاره خورو یکی از مهمترین   معیارهاست.
علاوه بر این ها میزان کارکرد نقش تعیین کننده و اساسی را در کیفیت خدمات اجاره خودرو دارد.

 

ما در اجاره بازار قصد داریم شما را با افرادی که قصد اجاره خودرو خود را دارند آشنا کنیم.
در این صورت میتوانید شرایط مختلف اجاره ماشین را باهم مقایسه کنید و از بین آن ها بهترین را از نظر خود انتخاب کنید.
همچنین اگر شما مالک یک ماشین هستید میتوانید از خودرو خود درآمد زایی کنید.
به این صورت که آگهی شخصی خود برای کرایه ماشین تان را در سایت اجاره بازار ثبت کنید.
حتی اگر مالک یکی از شرکت های اجاره خودرو هستید میتوانید آگهی های بیشتری برای رنت ماشین بسازید.

 

 

 

همچنین ما در پلتفرم اجاره خودرو اجاره بازار شرایطی   را مهیا کرده ایم

 

که میتوانید در آن مشخص کنید که شرایط اجاره ماشین با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده را دارید.
میتوانید حتی در مورد رنت ماشین با راننده توضیحات بیشتری در مورد راننده خود بدهید.

 

اگر شما یک کاربر هستید که برای اجاره خودرو به سایت اجاره بازار مراجعه کرده به راحتی میتوانید به اجاره خودرو مورد نظر خود برسید.
در ابتدا باید تعیین کنید که به دنبال رنت ماشین با راننده یا اجاره ماشین بدون راننده هستید.
سپس در دسته انتخاب شده میتوانید به دنبال ماشین مورد نظر خود را از بین استان های موجود بگردید.
یا میتوانید با فیلترهایی مانند قیمت روزانه اجاره خودرو درد زمان کمتری به نتیجه دلخواهتان برسید.
حتی اگر قصد اجاره خودرو برای میهمان خارجی خود را دارید میتوانید

 

به اجاره ماشین با راننده گانی اقدام کنید که به یکی از زبان های خارجی تسلط دارند.
یکی از مزایای اجاره بازار این است که شما میتوانید زبان خارجی راننده کرایه ماشین را انتخاب کنید و تنها به زبان انگلیسی بسنده نکرده ایم.

 

اما آیا میدانید اجاره خودرو چه مزایایی برای شما به همراه خواهد داشت؟

 

اجاره ماشین شرایطی را مهیا میکند که فرد ماشین مورد   نظر خود را در اختیار داشته اما مالک آن نیست.
همچنین اجاره خودرو یک راه اقتصادی و به صرفه برای کسانی است که میخواهند سرمایه خود را صرف کسب و کارشان کنند.
با اجاره ماشین میتوانید رانندگی با ماشین دلخواهتان را با هزینه اندک اجاره   خودرو تجربه کنید.
از دیگر مزیت های اجاره خودرو معاف بودن از هزینه های جانبی تعمیر و نگه داری و بیمه و … است.

 

اجاره خورو لوکس نه تنها به کسانی که نمیخواهند سرمایه خود را برای خرید خودرو خرج کنند یا حتی کسانی که سرمایه کافی ندارند

 

کمک شایانی میکند بلکه هزینه های نگه داری بی جهت خوردو شخصی را نیز کاهش میدهد.

   

موارد اجاره خودرو

 

صنعت اجاره ماشین کاربردهای زیادی دارد.
مثلا اگز میهمان خارجی دارید میتوانید با اجاره خودرو ماشین لوکس از وی استقبال کنید.
بسیاری از افراد نیز برای عروسی خود اجاره ماشین را ترجیح میدهند.

 

شما حتی میتوانیدد برای قرارهای کاری و مهم از خدمات اجاره خودرو بهره ببرید.
حتی اگر دوست دارید تجربه سوار شدن در یک ماشین لوکس را بدون زحمت رانندگی داشته باشید

 

اجاره خودرو بدون راننده انتخاب خوبی برای شماست.

 

حتی میتوانید برای استفاده روزانه و شخصی خود از اجاره خودرو کمک بگیرید

 

تا سرمایه خود را در گردش نگه دارید و صرف سرمایه گذاری روی ایده های خود کنید.

 

امروزه اجاره خودرو نه یک کسب و کار لوکس و تجملاتی بلکه یک ضرورت محسوب میشود.

 

این ضرورت را میتوان در سرایت کردن فرهنگ اجاره خودرو رد اقشار ضعیف جامعه به خوبی دید.

 

انواع خدمات اجاره خودرو

 

خدمات رنت ماشین اجاره بازار به دو شکل اجاره خودرو روزانه و اجاره خودرو بالای هفت روز میباشد.

 

با استفاده از کرایه ماشین میتوانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه و وقت خود تجربه سوار شدن در ماشین دلخواه خود را نیز کسب کنید.


مرتبط با : رپورتاژ
شاخصه‌های راهبردی الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت در بیان امام خامنه ای (2)
نوشته شده توسط در ساعت 09:06 ق.ظ

قصد داریم شاخصه‌های راهبردی الگوی ایرانی- اسلامی پیشرفت در بیان امام خامنه ای (مدظله العالی)، كه برگرفته شده از سایت همشهری آنلاین می باشد را در سه پست با هم بررسی نماییم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به لزوم مطرح شدن و پاسخگویی به همه سؤالات در باب الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت افزودند: یک سؤال این است که چرا این مقطع زمانی برای تدوین این الگو انتخاب شده است.

 

ایشان در پاسخ این سؤال خاطرنشان کردند: تجربه های متراکم و معرفتهای انباشته شده در سی سال گذشته نشان می دهد که مقطع فعلی، زمان مناسبی برای آغاز این راه است.

 

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: برخی نیز معتقدند توانایی فکری برای ایجاد این الگو، در کشور وجود ندارد اما ظرفیتهای بسیار خوب موجود و ظرفیتهای فراوان بالقوه اثبات می کند که متفکران و اندیشه ورزان ایرانی توانایی تدوین این الگو را دارا هستند و این حرکت، حتماً به پیش خواهد رفت.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در تشریح عرصه های الگوی پیشرفت، به چهار عرصه فکر، علم، زندگی و معنویت اشاره کردند و افزودند: الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت به گونه ای تدوین شود که جامعه را به سمت جامعه ای متفکر سوق دهد و جوشیدن فکر و «اندیشه ورزی» به حقیقتی نمایان در جامعه تبدیل شود.

 

ایشان در همین زمینه مشخص شدن راهبردها و الزامات پیشرفت در عرصه فکر و توجه به ابزارهای آن از جمله «آموزش و پرورش و رسانه ها» را در تدوین الگوی پیشرفت مهم دانستند.

 وبلاگ دانشگاه برتر و آینده ایران - Www.Higher-Uni.MihanBlog.Com

عرصه علم، دومین عرصه ای بود که رهبر انقلاب به عنوان عرصه های پیشرفت مطرح کردند.

 

ایشان در این زمینه خاطرنشان کردند: نوآوری و حرکت خوب موجود در زمینه استقلال علمی باید با شتاب و قوت بیشتر ادامه یابد و راههای پیشرفت همه جانبه، عمیق و بنیانی علمی، در الگو مشخص شود.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، توجه به مسائل و خطوط اصلی زندگی مانند امنیت، عدالت، رفاه، آزادی، حکومت، استقلال و عزت ملی را در بحث الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، ضروری دانستند و افزودند: در این الگو باید به عرصه زندگی، توجه کافی شود.

 

رهبر انقلاب اسلامی، معنویت را چهارمین و مهمترین عرصه ای دانستند که در کار پیچیده - دقیق و بلندمدت تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، باید به آن توجه شود چرا که معنویت، روح پیشرفت واقعی در همه زمینه ها و مسائل است.

 

رهبر انقلاب اسلامی، زندگی بشر در دوران ظهور امام عصر (عج) را، نمونه کامل زندگی انسانی خواندند و خاطرنشان کردند: بشر با تاریخ چند هزار ساله خود، همچنان در پیچ و خمهای زندگی بسر می برد و در زمان ظهور حضرت حجت، به بزرگ راه پیشرفت حقیقی می رسد که البته باید به طور مستمر در این زمینه تلاش کرد.

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، سخنان خود در نخستین نشست اندیشه های راهبردی را با تأمل در باب محتوای اسلامی الگوی پیشرفت ادامه دادند.




( تعداد کل صفحات: 2 )

[ 1 ] [ 2 ]